Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (8)Журнали та продовжувані видання (6)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (5)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Хавкіна Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 16
Представлено документи з 1 до 16
1.

Хавкіна Л. М. 
Реклама в дискурсі повсякдення [Електронний ресурс] / Л. М. Хавкіна // Інформаційне суспільство. - 2012. - Вип. 16. - С. 14-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/is_2012_16_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 182.131 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Хавкіна Л. М. 
Апелювання до категорії символу в сучасному українському рекламному міфі [Електронний ресурс] / Л. М. Хавкіна // Психолінгвістика. - 2012. - Вип. 10. - С. 318-327. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psling_2012_10_46
Попередній перегляд:   Завантажити - 261.602 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Хавкіна Л. 
Новітні параметри функціонування реклами в Україні у вимірах соціальної та приватної комунікації [Електронний ресурс] / Л. Хавкіна // Вісник КНУКіМ. Сер. : Соціальні комунікації. - 2013. - Вип. 1. - С. 19-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknukim_sk_2013_1_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 3.74 Mb    Зміст випуску     Цитування
4.

Хавкіна Л. 
Наука та науковці крізь призму реклами [Електронний ресурс] / Л. Хавкіна. // Синопсис: текст, контекст, медіа. - 2014. - № 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stkm_2014_1_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 312.967 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Хавкіна Л. 
Віддзеркалення рекламою основних параметрів буття соціуму [Електронний ресурс] / Л. Хавкіна // Літературний процес: методологія, імена, тенденції. Філологічні науки. - 2014. - № 3. - С. 69-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Litpro_2014_3_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 146.335 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Хавкіна Л. 
Категорія іміджу в соціокомунікаційному просторі та в системі журналістської освіти [Електронний ресурс] / Л. Хавкіна // Літературний процес: методологія, імена, тенденції. Філологічні науки. - 2014. - № 4. - С. 89-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Litpro_2014_4_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 587.714 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Хавкіна Л. 
Феномен бінарної опозиції як підґрунтя побудови рекламного міфу [Електронний ресурс] / Л. Хавкіна // Збірник праць Науково-дослідного центру періодики. - 2010. - Вип. 2. - С. 350-366. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZPNDZP_2010_2_27
Попередній перегляд:   Завантажити - 357.69 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Хавкіна Л. М. 
Сучасне рекламне середовище України: чинники функціонування на межі соціальної та приватної комунікацій [Електронний ресурс] / Л. М. Хавкіна // Наукові записки Інституту журналістики. - 2013. - Т. 51. - С. 128-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2013_51_29
Попередній перегляд:   Завантажити - 111.339 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Хавкіна Л. М. 
Репрезентації науки й науковців у рекламному дискурсі [Електронний ресурс] / Л. М. Хавкіна // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Соціальні комунікації. - 2013. - Т. 1074, Вип. 5. - С. 59-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhISK_2013_1074_5_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 192.354 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Хавкіна Л. М. 
Етичні параметри рекламного світу [Електронний ресурс] / Л. М. Хавкіна // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Соціальні комунікації. - 2013. - Т. 1074, Вип. 5. - С. 73-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhISK_2013_1074_5_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 120.308 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Хавкіна Л. М. 
Соціокомунікаційні можливості адаптації та інтеграції осіб із особливими потребами в умовах інформаційного суспільства [Електронний ресурс] / Л. М. Хавкіна // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Соціальні комунікації. - 2014. - Т. 1143, Вип. 6. - С. 5-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhISK_2014_1143_6_2
Попередній перегляд:   Завантажити - 123.808 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Хавкіна Л. М. 
Видавнича галузь в епоху активних соціокомунікаційних трансформацій. Рецензія на видання: Водолазька С. Радикальні інновації східноєвропейської видавничої галузі: монографія [Електронний ресурс] / Л. М. Хавкіна // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Соціальні комунікації. - 2014. - Т. 1143, Вип. 6. - С. 98-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhISK_2014_1143_6_25
Попередній перегляд:   Завантажити - 61.496 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Хавкіна Л. М. 
Креативно-функціональні можливості хронотопу в контексті іміджетворення [Електронний ресурс] / Л. М. Хавкіна // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Соціальні комунікації. - 2015. - Вип. 7-8. - С. 76-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhISK_2015_7-8_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 292.351 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Хавкіна Л. М. 
Феномен корпоративних медіа в сучасному медіапросторі. Рецензія на видання: Олтаржевський Д. О. Основи та методи діяльності сучасних корпоративних медіа [Електронний ресурс] / Л. М. Хавкіна // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Соціальні комунікації. - 2015. - Вип. 7-8. - С. 96-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhISK_2015_7-8_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 177.772 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Хавкіна Л. М. 
Імідж і репутація країни: трансформації та тенденції [Електронний ресурс] / Л. М. Хавкіна // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Соціальні комунікації. - 2016. - Вип. 9. - С. 81-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhISK_2016_9_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 65.595 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Хавкіна Л. М. 
Теоретичні рефлексії про практичну комунікацію: український досвід [Електронний ресурс] / Л. М. Хавкіна // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Соціальні комунікації. - 2016. - Вип. 10. - С. 99-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhISK_2016_10_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 63.191 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського