Пошуковий запит: (<.>A=Хавкіна Л$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 16
Представлено документи з 1 до 16
|
1. |
Хавкіна Л. М. Реклама в дискурсі повсякдення [Електронний ресурс] / Л. М. Хавкіна // Інформаційне суспільство. - 2012. - Вип. 16. - С. 14-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/is_2012_16_5
|
2. |
Хавкіна Л. М. Апелювання до категорії символу в сучасному українському рекламному міфі [Електронний ресурс] / Л. М. Хавкіна // Психолінгвістика. - 2012. - Вип. 10. - С. 318-327. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psling_2012_10_46
|
3. |
Хавкіна Л. Новітні параметри функціонування реклами в Україні у вимірах соціальної та приватної комунікації [Електронний ресурс] / Л. Хавкіна // Вісник КНУКіМ. Сер. : Соціальні комунікації. - 2013. - Вип. 1. - С. 19-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknukim_sk_2013_1_5
|
4. |
Хавкіна Л. Наука та науковці крізь призму реклами [Електронний ресурс] / Л. Хавкіна. // Синопсис: текст, контекст, медіа. - 2014. - № 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stkm_2014_1_8
|
5. |
Хавкіна Л. Віддзеркалення рекламою основних параметрів буття соціуму [Електронний ресурс] / Л. Хавкіна // Літературний процес: методологія, імена, тенденції. Філологічні науки. - 2014. - № 3. - С. 69-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Litpro_2014_3_21
|
6. |
Хавкіна Л. Категорія іміджу в соціокомунікаційному просторі та в системі журналістської освіти [Електронний ресурс] / Л. Хавкіна // Літературний процес: методологія, імена, тенденції. Філологічні науки. - 2014. - № 4. - С. 89-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Litpro_2014_4_20
|
7. |
Хавкіна Л. Феномен бінарної опозиції як підґрунтя побудови рекламного міфу [Електронний ресурс] / Л. Хавкіна // Збірник праць Науково-дослідного центру періодики. - 2010. - Вип. 2. - С. 350-366. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZPNDZP_2010_2_27
|
8. |
Хавкіна Л. М. Сучасне рекламне середовище України: чинники функціонування на межі соціальної та приватної комунікацій [Електронний ресурс] / Л. М. Хавкіна // Наукові записки Інституту журналістики. - 2013. - Т. 51. - С. 128-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2013_51_29
|
9. |
Хавкіна Л. М. Репрезентації науки й науковців у рекламному дискурсі [Електронний ресурс] / Л. М. Хавкіна // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Соціальні комунікації. - 2013. - Т. 1074, Вип. 5. - С. 59-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhISK_2013_1074_5_17
|
10. |
Хавкіна Л. М. Етичні параметри рекламного світу [Електронний ресурс] / Л. М. Хавкіна // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Соціальні комунікації. - 2013. - Т. 1074, Вип. 5. - С. 73-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhISK_2013_1074_5_21
|
11. |
Хавкіна Л. М. Соціокомунікаційні можливості адаптації та інтеграції осіб із особливими потребами в умовах інформаційного суспільства [Електронний ресурс] / Л. М. Хавкіна // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Соціальні комунікації. - 2014. - Т. 1143, Вип. 6. - С. 5-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhISK_2014_1143_6_2
|
12. |
Хавкіна Л. М. Видавнича галузь в епоху активних соціокомунікаційних трансформацій. Рецензія на видання: Водолазька С. Радикальні інновації східноєвропейської видавничої галузі: монографія [Електронний ресурс] / Л. М. Хавкіна // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Соціальні комунікації. - 2014. - Т. 1143, Вип. 6. - С. 98-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhISK_2014_1143_6_25
|
13. |
Хавкіна Л. М. Креативно-функціональні можливості хронотопу в контексті іміджетворення [Електронний ресурс] / Л. М. Хавкіна // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Соціальні комунікації. - 2015. - Вип. 7-8. - С. 76-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhISK_2015_7-8_15
|
14. |
Хавкіна Л. М. Феномен корпоративних медіа в сучасному медіапросторі. Рецензія на видання: Олтаржевський Д. О. Основи та методи діяльності сучасних корпоративних медіа [Електронний ресурс] / Л. М. Хавкіна // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Соціальні комунікації. - 2015. - Вип. 7-8. - С. 96-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhISK_2015_7-8_21
|
15. |
Хавкіна Л. М. Імідж і репутація країни: трансформації та тенденції [Електронний ресурс] / Л. М. Хавкіна // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Соціальні комунікації. - 2016. - Вип. 9. - С. 81-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhISK_2016_9_19
|
16. |
Хавкіна Л. М. Теоретичні рефлексії про практичну комунікацію: український досвід [Електронний ресурс] / Л. М. Хавкіна // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Соціальні комунікації. - 2016. - Вип. 10. - С. 99-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhISK_2016_10_21
|